Questy to zadania, które można, lecz nie trzeba wykonać. Są raczej pomocą. Za każdy dostaje się określoną liczbę punktów, zależną od trudności zadania. Każde z zadań ma również wymogi, do których trzeba się zastosować, inaczej zostanie odebrana nagroda, tak więc należy się postarać. By było ciekawiej, do questów dłuższych niż jedno opowiadanie dołącza MG.
Poziomów trudności są trzy, oznaczone liczbami rzymskimi.
1# furiat
trudność: I
fabuła: Umówmy się już, że masz pecha. Po raz kolejny spotyka Cię nieszczęście. Podczas bardzo ważnego dnia dla ciebie, pewne wydarzenie wprawia Cię w furię, a Twoje ciało pragnie się przemienić. Niestety, patrzy na ciebie ponad tysiąc ludzi. Opuścisz to wydarzenie, czy walczysz ze swą wilczą stroną?
nagroda: 10 punktów.
2# nie wchodź w drogę matce.
trudność: I
fabuła: Spacerujesz po lesie, kiedy nagle na horyzoncie pojawia się niedźwiedź jedzący leśne owoce. Co gorsze odkrywasz, że to samica i w dodatku z młodym. Gdy już chcesz odejść, by zostawić parkę w spokoju, niedźwiedzica się podnosi na dwie nogi i rozgląda... w dodatku Cię zauważa. Odkrywasz kolejną niezbyt miłą niespodziankę: za tobą jest drugie młode, tak więc stoisz pomiędzy kobietą i jej dzieckiem. Ona uznaje Cię za zagrożenie i najwyraźniej nie ma zbyt dobrych zamiarów... Co więc robisz? Stawiasz zdenerwowanej samicy czoła, czy może starasz się umknąć? Pamiętaj, że niedźwiedź jest zwierzęciem ogromnym i znacznie silniejszym niż wilk. Nie mówiąc o tej zdesperowanej sztuce.
nagroda: 10 punktów.
3# dzikość bez cenzury
trudność: II
fabuła: z okolicznej gazety/po rozmowie ze przyjacielem dowiadujesz się, że syn sławnego myśliwego zaginął. Podobno poszedł podglądać wilki, jednak nie wrócił już ze swej wyprawy. Pewnego dnia, przechodząc przez las znajdujesz jego podarte, zakrwawione ubrania, które rozpoznajesz po zapachu. Co robisz?
nagroda: 15 punktów.
4# śpiąca królewna
trudność: II
fabuła: Gdy przemierzasz w nocy miasto/las (wedle uznania), znajdujesz nieprzytomną kobietę. Jest to młodziutkie stworzenie, niewątpliwie w stu procentach ludzkie, które wyraźnie nie ma zamiaru się wybudzić. Chyba jej tak nie zostawisz prawda? Co robisz?
nagroda: 15 punktów.
5# labirynt
trudność: III
Fabuła: Znajdujesz się w Corn Maze, przedzierając się przez labirynt kukurydzy. Ciągle czujesz, że ktoś Cię szpieguje - okazują się to łowcy wilkołaków, a na dodatek zgubiłeś drogę powrotną. Wiesz, że nie dasz rady z nimi walczyć, ponieważ jest ich dużo i mają broń. Jedynym wyjściem jest wydostanie się z labiryntu, unikając spotkania z zabójcami.
nagroda: 20 punktów.
6# dzikość bez cenzury część II.
trudność: III
fabuła: Już dawno zapomniałeś o aferze z zaginięciem syna myśliwego, ale ta sprawa nie dała o sobie zapomnieć. Ze zdziwieniem odkrywasz, że ten sam dzieciak biega po lesie w wilczej formie. Został zmieniony w wilkołaka. Nie panuje nad sobą i niczym zepsuty robot, ciągle się przemienia, błagając Cię o zabicie go. Co robisz? Dobijasz, czy pomagasz? Jak reagujesz?
nagroda: 20 punktów.
6# dzikość bez cenzury część II.
trudność: III
fabuła: Już dawno zapomniałeś o aferze z zaginięciem syna myśliwego, ale ta sprawa nie dała o sobie zapomnieć. Ze zdziwieniem odkrywasz, że ten sam dzieciak biega po lesie w wilczej formie. Został zmieniony w wilkołaka. Nie panuje nad sobą i niczym zepsuty robot, ciągle się przemienia, błagając Cię o zabicie go. Co robisz? Dobijasz, czy pomagasz? Jak reagujesz?
nagroda: 20 punktów.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz